12.4.22

#joRecomano

Des del punt @Lecxit que hem iniciat enguany al nostre centre amb el suport del Programa d'Escoles Obertes municipal, ens volem adherir i participar de la campanya #JoRecomano de cara a Sant Jordi '22. 

Jo soc na Dieynaba de la classe de sisè del col·legi públic Es Pont i vos recoman els Contes per telèfon, d'en Gianni Rodari. Perquè aquest llibre és d'històries curtes imaginatives i que fan pensar.

Hola, Jo soc na Lina de 6è del col.legi públic Es Pont i us vull recomanar un llibre per Sant Jordi. És la història d’en “Wonder”. A mi m’ha agradat aquest llibre perquè conta una història molt bonica i cada vegada que li diuen alguna cosa dolenta es fa més fort. Bona diada de Sant Jordi, espero que us agradi!!

Bon dia, jo soc en Karim de 5è C de primària de CEIP Es Pont. Avui us recomanaria el llibre de la Història de Greta perquè parla de com cuidar en món i trobo que és molt necessari. A més, me pareix un llibre molt divertit. Aquesta seria la meva recomanació per al dia de Sant Jordi.

Bona lectura i bon Sant Jordi a tothom!!