11.2.13

Festa de disfresses!

El rei Carnestoltes ha demanat...què demà tothom vengui disfressat!!!!!

 

Què feis aquí tan seriosos?
Cares llargues i enfeinats
fora treballs que jo ho mano
Som el Rei del Carnaval!!

I tota aquesta setmana
som la màxima autoritat.

Vet aquí les meves ordres:
l'escola vull disfressada
dolça com un caramel
de colors ben adoranada
més garrida que un estel!

Mestres no en vull cap ni un
de mestresses cap ni una 
si en teniu els disfressau
o els enviau a la lluna!!


Per dimarts la gran festa!!!
Grans i petits transformats
Vull bruixes, monstres, calàpots
  i en Wally qui el trobarà?

   Prohibit serà aquell dia
estar tristos o pporar
serà obligat ballar i riure
menjar beure i cantar!

Sé que sou rates malèvoles 
i al final m'heu de cremar
però si per l'any vinent
em voleu recuperar
no oblideu cuques enanes
que m'agraden els regals!!

Visca el Carnestoltes!!!